|
|
|
|
WAT IS KWALITEIT?
Kwaliteit = Reproduceerbaarheid
Kwaliteit = Betrouwbaarheid
Kwaliteit = Tevreden klanten
Kwaliteit = Veilige producten
Kwaliteit = Vanzelfsprekendheid
Kwaliteit = Vast onderdeel van de dagelijkse routine
Kwaliteit = Continu verbeteren
Kwaliteit is niet: Enorme bergen papierwerk
Kwaliteit is niet: Bureaucratische rompslomp
De beste manier om iets te doen, is het de eerste keer goed te doen. Op die manier bespaar je tijd (want geen correcties, geen mislukte producten en geen garantiereparaties nodig) en hierdoor bespaar je dus kosten. |
|
|
|
|
|
|
|
|
GAMP, Vaardig, Rapportage, Traceerbaar, HKZ, BETER, Inspectie, GLP, Mensenwerk, ISO9001, Proces, IQ/OQ/PQ, Reproduceerbaar, Keurmerk, ISO, GOED, Kwaliteit, TOJ, Personeelsfiles, Apparatuur, OECD, Kalibratie, Overzicht, Gekwalificeerde mensen, Overzicht, Q, ISO17025, Validatie, Archivering, Yellow Belt, Norm, Audit, Keurmerk, Leren, Effectief, Onderhoud, Overzicht, Training on the job, Klantgericht, Organiseren, Six Sigma, Nulmeting, Verbeteren, Stappenplan, Richtlijnen, Observatie, In kaart brengen, Training & Experience, Breed gedragen, Richtlijnen |
|
|